معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

ایجاد اشتغال پایدار برای  ۷۹۶ نفر توسط کمیته امداد استان همدان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری ۷۹۶ مورد طرح در زمینه‌های خدمات، دام‌پروری، زنبورداری، صنعتی و معدنی، حمل‌ونقل، کشاورزی، فرش و گلیم، صنایع‌دستی و پرورش طیور راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۹۲۶۹۲۶۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴

ایجاد اشتغال پایدار برای  ۷۹۶ نفر توسط کمیته امداد استان همدان شهرام عابدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان توانسته است با راه‌اندازی طرح‌های مختلف برای ۷۹۶ نفر از مددجویان اشتغال پایدار ایجاد کند.

وی با بیان اینکه اشتغال پایدار به شغل‌های گفته می‌شود که به‌صورت مستمر فعالیت داشته و دچار نوسانات شدیدی نشود و در واقع اشتغال پایدار نوعی از سطح اشتغال است که موجب پایداری راه‌حل معیشتی می‌شود، ادامه داد: در این زمینه امسال ۲۷ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومان هزینه پرداخت‌شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر و با توجه به  شرایط کنونی اقتصاد لزوم و ضرورت ایجاد اشتغال پایدار بسیار محسوس است، گفت: شغل‌های راه‌اندازی شده در زمینه‌های خدمات، دام‌پروری، زنبورداری، صنعتی و معدنی، حمل‌ونقل، کشاورزی، فرش و گلیم، صنایع‌دستی و پرورش طیور بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار